רב היישוב מספר על רגעי הבשורה: "הכאב בלתי נתפס"

עמית דניאל 3 Comment on רב היישוב מספר על רגעי הבשורה: "הכאב בלתי נתפס"

רב היישוב טל מנשה שבישר לבני משפחת הנרצחת אסת הורגן ז"ל את הבשורה המרה: "את זעקות השבר, הכאב הבלתי נתפס ההלם, והכעס. אי אפשר לתאר. רק לדמוע"

צילום: פייסבוק
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רב היישוב טל מנשה בשומרון, הרב ראובן עוזיאל, שנאלץ להודיע לבני משפחתה של אסתר הורגן ז"ל על מותה בפיגוע אכזרי, משתף ברגעים הקשים.

"בשעה 2.00 בלילה", כותב הרב עוזיאל בפוסט מטלטל "בפעם הראשונה בחיי, ואני מקווה שגם האחרונה, היה לי את הכבוד המפוקפק להיכנס לביתו של שכן, חבר טוב שכבר עשרים שנה חולק עמנו את החיים ביישובנו, ויחד עם ראש המועצה והצוות שלו, להודיע לו את הגרוע מכל: אשתו – אם ששת ילדיו, שהיו כולם שם מכונסים בסלון וממתינים בדריכות לעדכונים מחוליות החיפוש שכבר שעות ניסו לאתר אותה – לא תשוב הביתה לעולם. שהיא נרצחה באכזריות באחד משבילי היער שעל יד יישובנו".

"זעקות השבר, הכאב הבלתי נתפס שלהם, אבל גם שלנו, של כל החברים, השכנים, קרובים יותר או פחות, ההלם, והכעס. אי אפשר לתאר. רק לדמוע", מתאר רב היישוב את הרגעים הקשים מכל.

"אנחנו יושבים מחובקים, מנסים לעכל, ופתאום אחד הילדים פורץ בבכי וכולם נקרעים שוב. צריכים להיות חזקים – אומרים. אבל מי מצליח? מי יכול?", זועק הרב עוזיאל מבעד למילים הכתובות.

"וכולם מסתובבים כמו חיות פצועות שאיבדו את הצפון ואינם מוצאים מנוח. ממלמלים כמה מילים ריקים מתוכן ובוכים. ממתינים למשהו שאף אחד אינו יודע מהו".

"וצריך להתחיל לארגן את הכל לקראת ההלוויה, למרות שעדיין לא ברור מתי היא תהיה. לגשת לבית הקברות לסמן מקום קבר שיתחילו לחפור עוד מעט".

"וזו שכנה, חברה, שהזמינה אותנו ליל שבת האחרונה. ישבנו ואכלנו. צחקנו ולמדנו. ועכשיו מכינים את קברה. אלי! אלי! תן בנו כוח לאהוב, ותן להם -לכל בני המשפחה- את כוח לשאת את האבל הכבד. שנוסיף אהבה. נחמה. ונראה רק את הטוב, והמחר הזורח. ומן השמים ינוחמו", חותם רב היישוב את דבריו בכאב אין סוף.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    בבחירות הבאות אין לא נצביע. אין לנו זמן למשחקים. מדינה יהודית עתה!

  2. 1

    צריך מדינה יהודית ימנית! אסור להסכים לזרום עם המציאות הזו!!